Monday, September 27, 2010

For sale - TIL SALGS

I want to sell this project, and will only post it in Norway because of the postage. Therefore the rest of this post only in Norwegian.

Jeg kjøpte dette prosjektet for et par år siden, men har nå funnet ut at jeg antakelig aldri kommer til å sy det ferdig. Hovedgrunnen er vel helst at det ikke er helt mine farger. Jeg er ikke så glad i blått. Så jeg ønsker å selge det til noen som har lyst til å fortsette på det.

Jeg har sydd litt på det og alle stoffene som hører til ligger i esken.

Her ser dere et bilde av hvordan det vil se ut når det er ferdig. Det er Jinny Beyers "Around the world", størrelsen ferdig er 82x82 inch. Ny pris kostet esken kr 2400,-. Jeg selger den for kr 1500,- + porto. Er du interessert så ta kontakt med meg.

No comments:

Related Posts with Thumbnails