Thursday, December 03, 2009

Sanger til julebord

Nå må dere bloggevenner hjelpe meg. Jeg er i julebordskomiteen på jobb (faktisk er det bare meg hehehe) og nå holder jeg på med siste inspurt til julebord på Savalen for 170 ansatte der jeg jobber. Og så var det sangene da. Jeg finner ikke igjen posen med sanger jeg har samlet i flere år. Er det noen av dere som har spart på sanger og kunne tenke seg å dele de med meg???
Alt fra Velkommen til bords, morsomme sanger underveis til Takk for maten. Håper virkelig det er noen av dere som kan bidra med noe. Da blir jeg kjempeglad. Og det haster litt for julebordet er neste torsdag.

This is only for norwegian readers. It's about me looking for fun songs for our christmasparty. And I hope norwegian bloggers can help me.

7 comments:

Turid said...

Skulle gjerne ha postet en flott og festlig, men finner ikke e-posten din.

Lappestua said...

Sjekk på biblioteket, det finnes sikkert bøker om emnet :) Lykke til!

Unknown said...

You are so clever to write in English so well, great spelling as well. Just thought I would tell you this on the Norwegian Post!!
We are having our Tuesday Girls Christmas Party and Santa Swap on Tuesday 8th Dec. I can't wait!!!!
It is expected to be about 40 degrees C though, I hope we have airconditioning at the Mount Misery Mine Cafe where we are going. After that time I will put photos of both the gift I receive and the gift I made on my blog, if you care to have a look readers.

Annelies said...

If ever you need Dutch Christmas songs, laat het me weten. ( let me know)

Mary Ann said...

Held og lykke med det, May Britt!! :o)

Anne Heidi said...

Har du "Sangen om Østerdølan" Den er kjempeartig!!! Hadde nok passa bra på julebord på Savalen...

Anne-Grethe said...

Har noen sanger på lur. Får ikke sendt mail til deg da hotmailadr. din er ute av drift. Send meg en mail hvis du fortsatt ønsker innspill til julebordet. Uansett: Lykke til med arrangementet!

Related Posts with Thumbnails