Friday, August 04, 2006

More bags

I started yesterday showing you my bags. Here are some more. The first one is a little angel carrying my small stitchery that I am working on. Just a bag for fun, not very useful, but decorative.

I går begynte jeg å vise mine vesker. Her er noen til. Den første er en liten engel som jeg har mitt stitchery som jeg arbeider på nå. En morsom veske som egentlig ikke er så anvendelig, men den er dekorativ.


The next one is a very useful bag. When folded together it is very small and easy to bring along. Unfolded it is big. Very useful when going to a quiltshop (and you was supposed to not buy anything) and you shop a whole lot of new fabric. I have made several of this as a gift for friends.

Den neste er veldig nyttig. Når den er brettet sammen er den veldig liten og lett å ha med seg. Når det er åpnet er det stor. Og veldig nyttig når du går på en quiltebutikk (og det var meningen å ikke handle noe) og du kjøper en masse nye stoffer. Denne vesken har jeg laget til mange venninner som gave.

One side


The other side

And this is how it look like unfolded.

1 comment:

Anonymous said...

Du verden så smart en veske! Har du mønster på den?
Jeg helt matt av ditt tempo - jammen har du mange flotte prosjekter på gang nå. Gleder meg til å se dem ferdige.

Related Posts with Thumbnails