Sunday, August 27, 2006

And the winner is.......


My DD picked the winner among they who had been so kind to answer my question about why they blog. So please Libby, send me your adress and a little surprise will come in the mailbox for you as I promised. I got so many comments on this question and I have enjoyed reading them all. And they will be a great help in writing my article about blogging. The one thing everyone mentions is the friendship between us . Even if we live far away from each other we can participate in others daily life, the quilting, happiness and rough times. We share thoughts and ideas. When we aske for advices we always get answers. And several mentions that on our blogs there are no rules. We can write whatever we wants. The blog is mine and I decide what to write about and show the pictures I want.Conclusion is that there is no negativ sides in blogging. Although it takes some time in front of the computer, everyone agrees that they get more done now. I will now start to write this article and I appriciate all the help I have got.
Libby ble vinneren. Min kjære datter plukket ut en vinner blandt alle som hadde svart meg på mitt spørsmål om hvorfor de blogger. Så kjære Libby, vær snill og send meg adressen din og jeg vil sende en liten overraskelse til deg som jeg lovet. Jeg fikk så mang kommentarer på dette spørsmålet og jeg koste meg med å lese alle. Og svarene vil være til stor hjelp når jeg skal skrive artikkelen min om blogging. En ting som alle nevner er vennskapet mellom oss alle. Selv om vi bor langt fra hverandre deltar vi i hverandres daglige liv, quiltingen, glede og sorger. Vi deler tanker og ideer. Og når vi spør om råd så får vi svar. Og mange nevner at på blogging er det ingen regler. Vi kan skrive akkurat det vi selv vil. Bloggen er min og jeg kan skrive det jeg vil og vise de bildene jeg selv bestemmer. Konklusjonen er at det ikke er noen negative sider med blogging. Selv om det tar noe tid å blogge så får man faktisk får gjort mye mer sying nå. Jeg skal nå sette i gang å skrive artikkelen min og jeg takker for all hjelp jeg har fått.

3 comments:

Ulla said...

Congratulations to Libby

Ulla in the north of Sweden

Libby said...

I am honored to have been selected. Thank you so much. I will be smiling all day :-)

Linda C said...

May Britt, the very fact that you got so many comments to your question shows just how helpful we all can be and proved your point, LOL. Congratulations to Libby!

Related Posts with Thumbnails