Wednesday, August 09, 2006

Hearts for the swapping

My two first hearts is ready for swapping in ChainsofHearts.

Mine to første hjerter er klare for å byttes i ChainsofHearts.


# 1 is a light blue one with purple and blue on it. Have tryed to mak some butterflies :)

Nr 1 er et lyseblått hjerte med lilla og blått på. Og jeg har prøvd å lage noen sommerfugler.


#2 is a with and cream heart with laces on. The one lace decorated with beads do not show. I tryed many times to get a better photo, but did not succeed.

Nr 2 er et hvitt og krem hjerte med blonder på. Den ene blonden dekorert med perler vises nesten ikke. Jeg prøvde mange ganger å ta et bedre bilde, men klarte det ikke.


I got another yellow and brown heart to do. It will have to wait until tomorrow. Now I am looking forward to swap these two hearts with somone on ChainsofHearts.

Jeg har enda et hjerte på gang i gult og brunt. Det får vente til i morgen. Nå gleder jeg meg til å bytte disse to hjertene med noen på ChainsofHearts.

6 comments:

Patti said...

Very pretty! Someday I'd love to do some crazy quilting. I loved to embroider when I was growing up.

Kim West said...

those are very pretty!!

Cynthia said...

Very nice hearts. There so pretty. I hope you will get some nice ones back when you swap.

Hanne said...

These hearts are lovely May Britt :-) How big are they ?

Sølvis blog said...

Så koselig å lese bloggen din May-Britt. Visste ikke at du hadde en sånn før Hanne sladra i dag tidlig.
Hilsen Sølvi i Trondheim

Susan said...

The hearts are great! I'm seeing these in everyone's blogs and wish I'd gotten involved in them at the start. They are so terrific!

Related Posts with Thumbnails