Wednesday, August 02, 2006

My first blog...../Mitt første forsøk



At last I have encouraged myself to make a blog. I hope further on to be as clever as all the other bloggers. I have to learn to put in pictures, because I have a lot to show you all. If I take time to read users manual perhaps things will work ok.

Summer holiday is over and there is a lot to do at work. I wish my holiday would last longer. I managed to sew a lot this summer. I brought with me several projects to have something to choose between. We visit Dønna on the Helgeland cost and the weather was not the best.

Here is two of three blocs I made for my new quilt.

Endelig har jeg tatt motet til meg og laget en blog. Så får vi se etterhvert om jeg klarer å bli like flink som alle dere andre. Må jo lære meg å legge inn bilder etterhvert for jeg har jo sikkert noe å vise fram jeg også.
Hvis jeg tar meg litt tid og leser brukermanualen så kanskje det skal gå greit.

Ferien er over og det er mye å gjøre på jobb. Skulle ønske ferien hadde vart mye lenger. Jeg fikk faktisk sydd en del i sommer. Hadde pakket ned flere prosjekter for å ha litt å velge mellom. Vi ferierte på Dønna på Helgelandskysten og der var det ikke akkurat det beste været og da var det godt å ha litt å velge mellom.

Her er bilde av to av tre blokker jeg sydde til et nytt teppe
.























WOW....I managed to show you the photos. Jippi!!! But they are some blury. To make this look good I need some advice from the teenager in the house.

I will make four blocs. Have to have something new on my wall over the sofa. Its still empty after moving in to a new apartment this easter. Its from a pattern in the book "Simpe blessings". One of my favorite books.

Oi....jammen klarte jeg å få lagt inn bildene. Jippi!!! Men de er litt uklare. Trenger nok noen tips av tenåringen her i huset til å få dette bra.

Det skal bli fire blokker sydd sammen med en flott kant rundt. Må ha noe nytt å ha på veggen over sofaen min. Den står tom enda etter at vi flyttet hit i ny leilighet i påsken. Det er etter et mønster fra boka "Simple Blessings". Ei av mine favorittbøker.

6 comments:

Bente said...

Hei May Britt

Gratulerer med ny blog. Klarte jeg det, vil nok du også klare det.
Og blokkene dine var kjempefine.

Hilsen Bente NM

Hanne said...

Fine blokker - hygg deg med bloggingen :-)

Anonymous said...

Liked your bags. Are the crazy quilt blocks your own design or if a pattern, where did you get it? They are beautiful.

The Calico Cat said...

I enjoyed looking at all of your projects and the cat...

Anonymous said...

Gratulerer med kjempeflott blogg May Britt :-D
Klem fra Anita T.

Patti said...

Love the Simple Blessings book. I want to make every quilt in it!

Have you seen the new book by her that just came out in the last couple months? More great designs.

Related Posts with Thumbnails